pm1.png
PEPSICO ΗΒΗ

PEPSI Max Summer Campaign

The Street Promo 

Η πιο ανατρεπτική γευστική δοκιμή της χρονιάς της Pepsi Max έγινε το δικό μας challenge για τον σχεδιασμό, την παραγωγή και την εκτέλεση αυτού του εντυπωσιακού project. 
Στο street promo, η Pepsi Μax δοκιμάστηκε γευστικά έναντι στον μεγαλύτερο ανταγωνιστή της στην αγορά, την Coca Cola. Οι καταναλωτές δοκίμασαν την ίδια χρονική στιγμή και τα 2 προϊόντα cola και μοιράστηκαν τις γευστικές τους προτιμήσεις ανάμεσα στα δύο αναψυκτικά.
Το promo team προκαλούσε τους καταναλωτές να μοιραστούν την εμπειρία τους και να μπουν στην κλήρωση για μοναδικά δώρα. Η διαδικασία ήταν απλή: Φωτογραφίζονταν με την Pepsi Max και την ανέβαζαν στα social media με #DareToTaste. Σε 37 ημέρες, επισκεφθήκαμε 18 σημεία και προσφέραμε πάνω από 14.735 Pepsi Max!
Το set up, τα creative υλικά και η θετική ενέργεια όλου του promo team, έδωσαν στο brand και στους καταναλωτές μια αξέχαστη εμπειρία!

 

The e-shop idea
Μέσω των e-shop των super market e-fresh και ΑΒ Βασιλόπουλος, οι καταναλωτές λάμβαναν στην παραγγελία τους μία Pepsi Max καλυμμένη με sleeve, που δημιουργούσε το fun σκηνικό του blind taste. Πάνω στη συσκευασία υπήρχαν αναλυτικά τα βήματα της γευστικής δοκιμής και του διαγωνισμού.
Οι καταναλωτές πάγωναν το can, το απολάμβαναν και μπορούσαν να μοιραστούν την εμπειρία τους στα social media για να πάρουν μέρος στην κλήρωση για υπέροχα δώρα, όπως Activity Trackers ρολόγια, AirPods ακουστικά και πολλά άλλα. Σε ΧΧ ημέρες, στείλαμε πάνω από 49.920 sleeve cans στους καταναλωτές!


 

Client / 

PepsiCo ΗΒΗ

Agency / 

Mindtrap

 

Year / 

2020