Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρία Ενέργειας
Φυσικό Αέριο ΔΕΘ Event 2019
Client /
Φυσικό Αέριο
Agency /
Mindtrap
Year /
2019
The Case
Αναλάβαμε ένα πρωτοποριακό event για το Φυσικό Αέριο και το διοργανώσαμε με μεγάλη επιτυχία στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ). Στόχος ήταν να ενημερωθούν οι επισκέπτες για τις υπηρεσίες και τα οφέλη, να ενισχυθεί το brand awareness αλλά και να δημιουργήσουμε ένα hot spot για να ζήσουν μια αξέχαστη εμπειρία, παίζοντας εικονικά τέννις, με όλη τους την ενέργεια. Στο τέλος του παιχνιδιού, έβγαζαν αναμνηστική φωτογραφία στο photo booth με το ηλεκτρονικό τους αποτύπωμα και όλοι έμπαιναν στην κλήρωση για το ρεύμα της χρονιάς!
The Event
Σε διάστημα 13 ημερών συγκεντρώσαμε πάνω από 17.020 συμμετοχές, 3.313 επισκέπτες συμμετείχαν στη διάδραση τέννις ενώ 4.817 ήταν οι συμμετοχές στο photo booth. Επιπλέον, η προωθητική ομάδα συγκέντρωσε 6.339 leads και ένας τυχερός κέρδισε το ρεύμα της χρονιάς.
Δημιουργήσαμε εντυπωσιακά creative υλικά, ένα reception desk για την υποδοχή, ένα διαδραστικό interactive wall και μία led oθόνη με branding. Παράλληλα, υπήρχε το photo booth και πολλά άλλα υλικά που πλαισίωναν την ενέργεια. Η οργάνωση και η θετική ενέργεια του promo team, πρόσφεραν στο brand και στους καταναλωτές μια μοναδική εμπειρία!