Εικόνα11.jpg
COSMOTE GERMANOS

GERMANOS Opening @The Mall

The Case

Ένα νέο, καινοτόμο κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ άνοιξε τις πόρτες του στο Τhe Mall Athens και εμείς αναλάβαμε την επιμέλεια των εγκαινίων για ακόμα μεγαλύτερη προσέλευση των καταναλωτών και περισσότερες πωλήσεις. Το branding του καταστήματος ήταν εντυπωσιακό και eye-catching με μήνυμα “Tech me up”. Μέσα στο κατάστημα, οι καταναλωτές είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε digital activations τελευταίας τεχνολογίας, για μια συναρπαστική εμπειρία.

The event
Όλη η επικοινωνία της καμπάνιας “Tech me up” υποστηρίχθηκε δυνατά από το promo team. Έξω από το κατάστημα, η ομάδα μοίραζε το instant win έντυπο σε μορφή tabloid και μέσα στο κατάστημα βοηθούσε τον καταναλωτή να σκανάρει το QR code και να πάρει το δώρο του!
Σε 22 ημέρες έγιναν 8 διαφορετικές interactions τεχνολογίας: 
•    Μία μοναδική εμπειρία με VR chair: Η προωθήτρια φωτογραφίζει τον καταναλωτή με SAMSUNG GALAXY S8 και η εφαρμογή προσθέτει θεαματικά εφέ. Μετά ανεβάζει τη φωτογραφία του στο Facebook για να μπει στην κλήρωση για δώρα SAMSUNG.
•    Ποδηλατικοί αγώνες με Smartwatch SAMSUNG S3: Σε ειδικό set up, οι καταναλωτές ανέβαιναν σε στατικά ποδήλατα για να διαγωνιστούν μεταξύ τους σε έναν αγώνα ταχύτητας όπου κινούσαν αυτοκίνητα σε μια digital οθόνη με πίστα. Οι πιο γρήγοροι παίκτες έμπαιναν σε λίστα κατάταξης “Hall of Fame” με το όνομά τους και τους καρδιακούς παλμούς τους, όπως τους κατέγραφε το Smartwatch SAMSUNG S3 που φορούσαν στο χέρι τους. Κάθε μέρα οι πιο fit παίκτες έπαιρναν το δώρο τους!
Ακολούθησαν και άλλα digital activations τεχνολογίας όπως: Gaming Tournament, Sony VR Gaming, 3D Printing, Ρομποτική, Hololens, Tango, με πολλές εκπλήξεις και δώρα τεχνολογίας! Τα creative υλικά εντός και εκτός των κατασημάτων, όπως βιτρίνα, banners, web banners, stands etc, απογείωσαν την ενέργεια.

 

Client / 

Germanos

Agency / 

Mindtrap

 

Year / 

2017