Sample_108.JPG
GERMANOS

GERMANOS National Youth Promo 2017

The Case

Με το “Shazamaro & Kerdizo” θέλαμε ο καταναλωτής να κάνει ένα ευχάριστο διάλειμμα μέσα στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Θέλαμε περισσότερη επισκεψιμότητα από τις νεότερες ηλικίες. Και τα καταφέραμε! Πώς; Μελετήσαμε, σχεδιάσαμε και εκτελέσαμε ένα πολύ απαιτητικό και innovative project σε συνεργασία με την εφαρμογή Shazam και σε λίγες μέρες ξεπεράσαμε τον στόχο μας!

The event

Ο καταναλωτής χρησιμοποιώντας την τεχνολογία video Shazam της εφαρμογής, σάρωνε το εικονίδιο Shazam, έμπαινε σε ένα microsite, έβλεπε τις προσφορές των προϊόντων και έπαιρνε ένα μοναδικό κωδικό για δώρο έκπληξη που μπορούσε να το εξαργυρώσει μόνο σε ένα κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Στο κατάστημα εμφανιζόταν στη στιγμή το δώρο, το οποίο το στέλναμε στο σπίτι του. 60.128 καταναλωτές έκαναν Shazam και 31.633 επισκέφθηκαν τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Το 63% των καταναλωτών ήταν 16-24 ετών, που ήταν και ο στόχος μας. Τα creative υλικά εντός και εκτός των κατασημάτων αλλά και το promo team,  απογείωσαν την ενέργεια.

Client / 

COSMOTE GERMANOS

Agency / 

Mindtrap

 

Year / 

2017