SAMPLE__028.JPG
GERMANOS

GERMANOS National Youth Promo 2018

The Case

Μετά την πολύ επιτυχημένη ενέργεια “Shazamaro & Kerdizo” στα κατατήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, αναλάβαμε και την επόμενη χρονιά το ίδιο project: να εξελίξουμε τον μηχανισμό και να ξεπεράσουμε τους στόχους μας. Δημιουργήσαμε και εκτελέσαμε το concept “splash into summer” σε συνεργασία με την εφαρμογή Shazam Augmented Reality και η εμπειρία ήταν για όλους συναρπασική.

The event

Ο καταναλωτής σαρώνε το εικονίδιο Shazam μέσω της εφαρμογής Shazam, έμπαινε σε ένα microsite, έβλεπε τις προσφορές των προϊόντων και έπαιρνε ένα μοναδικό κωδικό για δώρο έκπληξη που μπορούσε να το εξαργυρώσει μόνο σε ένα κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Στο κατάστημα εμφανιζόταν στη στιγμή το δώρο, το οποίο το στέλναμε στο σπίτι του. 86.009 καταναλωτές έκαναν Shazam, 56.675 πήραν μοναδικό κωδικό και 47.825 επισκέφθηκαν τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Το 46% των καταναλωτών ήταν 16-24 ετών. Τα creative υλικά εντός και εκτός των κατασημάτων, τα web banners αλλά και το τηλεοπτικό spot, απογείωσαν την ενέργεια.

Client / 

COSMOTE- GERMANOS

Agency / 

Mindtrap

Year / 

2018