top of page
Εικόνα2.jpg
Barilla

Misko Pop Up Store

The Case

Η MISKO γιόρτασε τα 90 της χρόνια στο Athens Metro Mall με ένα Επετειακό κατάστημα που κέρδισε τις εντυπώσεις! 
Για 15 ημέρες, το αγαπημένο brand ζυμαρικών, βρέθηκε κοντά στους καταναλωτές και τους ευχαρίστησε με πολλές εκπλήξεις και υπέροχες συνταγές, καθημερινού οικογενειακού τραπεζιού. Για εμάς ήταν ένα πολύ απαιτητικό project με πολλές διαδράσεις αλλά και πολλή επιβράβευση. Μελετήσαμε και δημιουργήσαμε ένα hot spot για να ζήσουν οι επισκέπτες μία μοναδική εμπειρία, ενισχύοντας σημαντικά το brand awareness.

 

The event
Στο ειδικά σχεδιασμένο Pop Up Store της MISKO, οι καταναλωτές είχαν τη δυνατότητα να μάθουν τα μυστικά της ιστορίας της και των προϊόντων της, να ενημερωθούν για τη σωστή διατροφή και να απολαύσουν μία από τις 61 υπέροχες συνταγές που δημιούργησαν αγαπημένοι chef και food bloggers σε 16 Live Cooking Shows.
Επίσης, μπορούσαν να αγοράσουν συλλεκτικά προϊόντα MISKO για καλό σκοπό και να παρακολουθήσουν πολλές διαδραστικές ενέργειες με εκπλήξεις και δώρα. Το Επετειακό κατάστημα είχε μεγάλη επισκεψιμότητα. Πάνω από 4.500 άτομα επισκέφτηκαν το Pop Up Store και το event ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία. Συνολικά πετύχαμε 3.000 επαφές, 2.800 γευστικές δοκιμές, 1.300 αγορές για καλό σκοπό και προσφέραμε πάνω από 3.080 μπαλόνια και δώρα. Όλα τα creative υλικά σχεδιάστηκαν για να αναδείξουν την ταυτότητα του αγαπημένου μας brand.


 

Client / 

Barilla

Agency / 

Mindtrap

 

Year / 

2018

bottom of page