top of page
Εικόνα16.jpg
Ferrero

Nutella, Η Nutella μου 

The Case

Η αγαπημένη πραλίνα φουντουκιού, Nutella, ήθελε να ευχαριστήσει τους πιστούς καταναλωτές της και έδωσε τη δυνατότητα σε χιλιάδες θαυμαστές της να αποκτήσουν το αυθεντικό βαζάκι, με το όνομα που επιθυμούν στην ετικέτα, δημιουργώντας έτσι το δικό τους, προσωπικό βάζο Nutella σε μία in-store ενέργεια που ολοκληρώθηκε με τεράστια επιτυχία! Συνολικά, η ενέργεια στα super market προσέλκυσε πάρα πολλούς καταναλωτές για αγορά και ενίσχυσε σημαντικά τη σχέση της μαζί τους.

The event
Τo limited edition βαζάκι της Nutella “η Nutella μου”, έγινε το απόλυτο must have για μικρούς και μεγάλους μέσα σε μόλις λίγες εβδομάδες. Ο καταναλωτής αγόραζε την αυθεντική Nutella και με τη βοήθεια του promo team, έπαιρνε το personalised βαζάκι του. Η διαδικασία ήταν δωρεάν και διαρκούσε μόνο λίγα λεπτά με εκτύπωση του επιλεγμένου ονόματος στην ετικέτα. Όλα τα creative υλικά μελετήθηκαν και δημιουργήθηκαν για να υποστηρίξουν την in-store ενέργεια και να αναδείξουν το αγαπημένο brand.

 

Client / 

Ferrero

Agency / 

Mindtrap

 

Year / 

2016

bottom of page