PEPSI
PEPSI Generation
The Case
Με αφορμή την επέτειο των 40 χρόνων, η Pepsi γιόρτασε την παγκόσμια παρουσία της με μια vintage ενέργεια που αγαπήθηκε πολύ!
Το promo team υποδεχόταν τους καταναλωτές στα σημεία, πρόσφερε Pepsi και τους προσκαλούσε να συμμετάσχουν σε ένα fun 80’s παιχνίδι ερωτήσεων.
The challenge
Η επετειακή instore ενέργεια της Pepsi μάς ταξίδεψε στην 80’s εποχή!
Σε 67 ημέρες πετύχαμε 17.000 επαφές και 7.500 πωλήσεις. Μοιράσαμε 9.500 give away, συλλεκτικές τσάντες και branded μαγνητάκια. Είχαμε πάνω από 12.500 γευστικές δοκιμές σε 4 αλυσίδες καταστημάτων και σε 17 διαφορετικά σημεία.
Το set up, τα υλικά και το tablet game ήταν ειδικά σχεδιασμένα για να απογειώσουν την ταυτότητα της αγαπημένης μας και τόσο διαχρονικής Pepsi.
Client /
PepsiCo ΗΒΗ
Agency /
Mindtrap
Year /
2018