ZYG_2594.jpg
Pepsi Max

Pepsi Taste Challenge

The Case

Η πιο ανατρεπτική γευστική δοκιμή της χρονιάς “Pepsi Taste Challenge” έγινε το δικό μας challenge για τον σχεδιασμό, την παραγωγή και την εκτέλεση αυτού του εντυπωσιακού project. Η Pepsi Μax δοκιμάστηκε γευστικά έναντι στον μεγαλύτερο ανταγωνιστή της στην αγορά, την Coca Cola. Οι καταναλωτές δοκίμασαν, την ίδια χρονική στιγμή, και τα 2 προϊόντα cola και μοιράστηκαν τις γευστικές τους προτιμήσεις ανάμεσα στα δύο αναψυκτικά.

Client / 

PepsiCo

Agency / 

Mindtrap

 

Year / 

2019

The events

Από τις 50.000 συμμετοχές, το 59% των καταναλωτών επέλεξε Pepsi MAX.

Η διάρκεια του blind taste ήταν 2.5 μήνες, από μέσα Μαΐου έως τέλη Ιουλίου και πραγματοποιήθηκε σε 130 διαφορετικά σημεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη: σε πολυσύχναστους δρόμους, σε μεγάλες πλατείες, στο Street Food Festival, σε Πανεπιστήμια, στους κινηματογράφους Odeon, σε εμπορικά κέντρα και σε πολλά beach bars. Το set up, τα creative υλικά και η θετική ενέργεια όλου του promo team, έδωσαν στο brand και στους καταναλωτές μια αξέχαστη εμπειρία!